Söndag 9/1

Hejsvejs, Har inte bloggat på ett bra tag, Har faktiskt inte orkat..  Men nu kände jag har jag behövde skriva några rader.. Det har hänt lite sen sist, Jag har fyllt så nu är man 18 då ;) Så det känns härligt.
Jag har varit i motala över nyår va trevligt.. :) Känns skönt att åka ditt ibland och träffa släkt och vänner. I helgen har jag varit hos charlie <3 lika mysigt som vanligt. :)
I dag är det söndag och skolan börjar i morgon ska bli skönt att allt blir som vanligt. Men Måste göra i lite saker nu när jag börjar. Måste till banken och till bagaren där jag förhoppningsvis kommer jobba i sommar och prata och så plugga lite mera teori med körkortet.. :) fröjer inte allt för länge tills det sitter allt :)

Annars mår jag bra, känner mig ensam ibland men så är det väl. Har kommit på att jag måste hitta på lite mer och inte bara sitta och häcka hemma. :)

Ha en trevlig kväll ska upp och äta paj nu mums.. :D
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback