Tiden drar i väg, Minnerna finns djupt inom mig själv. De dyker upp i olika situtioner som gör det jobbigare att hantera dom. För sex år sen fanns du, För sex år kunde jag få en varm kram. Som jag inte har möjligheten att få i dag. Alla minnen får mig att växa som person och får mig att minnas dig som du var. Att prata om dig i dag är inte jobbigt utan skönt. Att få berätta minnen med andra är skönt och får mig att må bra. Samtidigt som det gör ont. Dagen kommer närmare och närmare och snart är det den 28 feburari 2011. Den dagen kommer jag minnas hela mitt liv. Men för varje år blir det längre och längre bort. Kommer alltid minnas min finaste pappa och kommer alltid tända ljus på denna dag och tänka tillbaka på allt! Kommer säga hur mycker jag tänker och älskar dig. Vet att du finns i min närvaro när jag behöver mig. Du tony jonsson ,pappa, Får mig att se hur livet ser ut och hur man kan lära sig av det.

Ljuset är för dig, Den 28 feburari 2011 ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback