22/2





Hejj :) Dagen i dag har varit bra, I skolan va det skapligt lugnt! Har pratat med lena och henrik är snart nära mitt mål i samhäll och eng. Känns så Underbart!!!:D När jag kom hem blev det en liten tur med fille i detta kalla väder. Men han behövde komma ut så var bara att klä på mig. Har också städad och pluggat . Ska snart läsa teori men tog en paus!:) I morgon blir det träning innan skolan börjar. Ska på teater i morgon så blir inte mkt till lektioner i morgon heller. :) Ska köra på trafikskolan också.!!  Längtar lite smått till helgen för då kommer antagligen kenth och martin hit till skövde.! ska bli super kul! :)
Blir hitta på ngt skoj. !!




Ibland vet jag inte vad man ska säga. Men är väl bara gilla läget.
Låter allt komma som det kommer!
life


Kommentarer
Becca

sv: bara fin fint :D

kollar du på Big Brother?? :b

2011-02-22 » 22:13:42
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback