14/2




Hejhej, i dag har jag haft en lugn dag :) Morgonen började med att träna med mammsen ! Va riktigt skönt. speciellt att få ut allt som jag tänkte på .. hahha Efter det träningspasset mådde jag bäst!!:D
Kom hem åt lite och sedan blev det en långsväng med fille !! Va rätt kallt men skönt.
Har även hunnit med att plugga i dag.. riktigt skönt att hinna med det man vill :)
Kvällen blir lung!! Glad alla hjärtans dag folk :)

I morgon blir det in till stan och möta fia, ska till tattuerings studion och kolla läget. :) vet vad jag vill ha nu. Kommer bli bra! Ska också till bagaren och snacka lite där :)

Ha en trevlig kväll!
Tack söta veronica för din fina ord på bloggen! Du är min ängel!
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback