Häääärlig lördag 16/4

Härlig lördag,  är hos veronika . Blev en långtur i detta härliga väder. Jag bara älskar att vara här. Landet är så skönt. Plus veronika är bäst!
I går fick vi ett ryck och hoppas på stutsmattan vilket va länge sen man gjorde. Härlig känslan är när man får känna seg barnslig i bland. Härligt med påsklov men ska jobba tre dagara nästa vecka och det ska bli kul. Men är lite nervös, men kommer nog gå bra skulle jag tro.


Ibland önskar jag bara du fanns vid min sida och kunde säga hur du älskar mig. Dessa ord kan jag inte  höra av dig mera.Men jag vet att du älskar mig. Jag tänker på dig ofta men vet att du är med mig. Alla minnen som vi har glömmer jag aldrig. Älskar dig pappa.


Ha en skön lördag alla!
kram&puss
P.s Jag älskar dig veronika v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback