Fredag!! 8/4

Härlig fredag, Denna vecka har gått fort..!! Haft prov och det gick inte så bra. Bara hoppas på ett g vilket fall. I helgen blir det lugn helg. I morgon blir det ut på landet ska bli härligt. Söndag ska jag hjälpa mamma med att tvätta fönsterna.



Jag fattar inte varför jag tänker på dig. Jag får inte tänka på dig men gör det än då.
När du inte svara får jag panik och skickar hundra sms till och det är ju kanske inte det bästa. Jag önska att jag hade tagit chansen när jag hade den. Men man tänker inte inte alltid. Nu kan jag inte träffa dig ... Det jobbigaste är att jag vet vad du känner och vi pratar om allt  det gör det att det blir jobbigare. Vi båda vet att vi inte kan prata med varandra hela tiden men i balnd måste jag få skriva till dig. Jag vill inte tänka på dig och försöker stoppa det. Men det går inte



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback