6/9

God morgon folk, I dag börjar man jobba i 4 veckor.. (: ska bli sköj!
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli tio så jag kan dra mig bort till Bagaren!
Helgen har varit bra. Varit hos baby! <3
Börjar bli trött på att förkyldningen inte släpper helt. Känner kvar lite i halsen och näsan!



Ett brinnande ljus jag sitter och stirrar in i. Blicken har fastnat på
Den fasta lågan som brinner upp i lufen.
Tankarna snurra om dig och jag kan inte sluta fundera på dig.
Jag vill att allt som finns i mitt huvud ska stämma.
Jag är som en ängel som svävar i molnen när jag är med dig.
Finns så mycker kärlek som bara är till dig i från mig.
Att känna värmen som strömmar emellan hos är så underbart.
Du är det bästa !

Jag älskar dig charlie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback