22 september

Hej svejs !!!
I dag har det onsdag och jag ska jobba kväll (:
Skönare är det. Har pratat med josefin och nu är det bestämmt att min
gumma kommer nästa vecka på torsadag.. :D <3 ska bli super skoj !!
Inte bara det, steffi och kenth kommer den helgen också :D  fan vad skoj eller !!!
måste vi hitta på ngt riktigt skoj.. gubbor och gummor.. (:

I morgon drar jag till min älskad charlie och sover hos honom (::: mysmys
Jobbar helgen så blir att va hemma och plugga och så.
Ska träffa veronica en sväng på lördag det ska bli kul :D:D va ett tag sen det med!!
mys mys.. <3

Jag saknar degerön !! vill ditt. Men får fixa det med snart. Så mkt med allt.

Jag saknar min charlie och vill bara pussa ner han NU !

Nu ska jag kila upp och snacka lite med mammsen !!
puss&kram
Ha en trevlig kväll ni som inte jobbar ;D

Kommentarer
ellen♥

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? :)

2010-11-04 » 19:39:44
URL: http://myfirstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback