14/9

Hejhej, i dag har det varit en lugn dag. (: har varit gött..
bussen till stan går tjugo över 2 ..!! får ta en sväng på stan först innan jag börjar jobba.
Jobbar till halv tio i kväll. det är möe skönare att jobba kväll !! (:
Har fått papper om att jag ska göra en ny utrednigen vilket är jätte bra. Så slipper jag ha
massa gamalt skit som folk kan läsa om. Det bli som om ingen vet bakrunden när jag får det nya.
Det är bra. Kan jag bara glömma allt annat och börja om. (:

Jobbar veckan ut. (:
Hoppas på att åka till älskling!! (=
Måste hinna köra lite också. !!




  Du är mitt ljus. Du gör min dag.
att vakna och veta att jag har dig gör hela min dag världeful att leva.
Du får mitt hjärta att kämpa och veta hur mycker jag älskar dig.
Charlie.! Du har verkligen gjort mig lycklig. Du är det bästa.
Inget kan få mig så lyckligare än du. Och det känns så underbart.
JagÄlskarDig ♥
Du är mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback