Stressig jävla måndag!!




Hej!! Stressig jäkla måndag kan man säga!!
Hade tänkt att jag skulle ta tidiga bussen i dag även om jag hade sovmorgon..
Men nej!! hade ställt klockan fel, Vakna kvart i 7 så det var ju bara att glömma den iden.
Men i vilket fall tog 8 bussen, Sen mitt i allt ringde ungdomsmottagning och sa att det fanns
tid i dag istället för om två veckor, Så jag tog den istället.!! Vilket gjorde att jag missa matte lektionen, !!
Så När jag kom ditt prata hon som bara den och fick en ny tid redan klockan halv 5. !!
Lite jobbigt sluta kvart i 1 -_- Men va skönt att få det överstökat med staven!! 
så jag och melani stressa runt på stan  så länge, fixa lte saker,!!!
Så kom hem lite över fem!!!!

I morgon blir det träffa Charlie :D <3!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback