Söndag




Hej !! Min helg har varit lugnt.. Har inte varit den bästa veckan precis,
Jag är så himla trött och ont i kroppen /: Vet inte varför det är så!
jag tappar lusten för allt ..!! det känns inget kul alls med ngt!
är så jävla besviken på folk som har  bryt sig men som inte äns hör av sig. Det svider
som bomben..! Visst jag känner mig hemma här nu. Men det är inget kul att
tappa kontakten med folk man tycker mkt om. Men tydligen var man inte så mycker i deras liv .
Jag går runt och tänker hela tiden nu för tiden. På allt som har hänt. Vet inte vad jag ska göra!
Det är jobbigt.. 

I dag har jag varit på andra sidan vättern hos några vänner till ingemar o mamma! Va kul!
Sen så åkte vi hem och jag skulle övnigköra! gick bra!!
Men ska nog hitta sängen nu!
pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback