Lördag!



Hej! i dag vakna man tidigt..!! Älsklingen sov hos mig så det blev
lite trångt, önska jag hade större säng alltså (x hahha
 Men funkar  med denna säng ..!! bara gilla läget, huvudsaken jag får sova jämter charlie !!(:
Vi  gick upp och åt lite frukost och sen blev han hämtad. !! Har hjälp ingemar med lite
saker som behövdes göra (: var skönt att ha ngt att göra ..!!
För övrigt blir det skön dag,!!

I går hade det vi trevligt.. (: Det började inte bra med tillslut blev det mysigt,!!
har prata lite med baby så vi slipper gå runt och ha allt inom oss!
Puss mitt hjärta <3!
Vi grillade lite sen spela vi lite spel!! va mysigt.!

Är inte alls långt kvar till sommarlovet, ska bli så himla gött :D!!
På måndag blir det stan med virran!!! ska shoppa lite får mina pengar då!!


Nu ska jag kila i väg och äta! puss

Älskar dig !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback