Söndag



Hej folk..!!(:
Sitter med en kaffe hemma hos jenny..(:
Jag och tobias har bott i hennes lägenhet i natt. Vi har varit hundvakt åt henne.(:
hihi.. då kunde vi passa på och mysa med varnadra !!<3 super mysigt..*
Vaknade i morse att svea höll på. Så jag gick upp och gick en sväng med henne, Och hon behövde det.
Skönt att de säger till så  vet man (: Nu sitter jag med en kaffe och kolllar lite facebook medans tobias ligger och sover som en gris!!
I morgon börjar jag jobba halv två, och det ska bli skönt med sov morgon.. allt efter jag har varit hos tobias blir jag as trött flera dagar efter.. Vänder på dygnet.. !! inte bra (;menmen !! <3
som det ser ut nu kommer tobias till mig den 19(: Inte så långt.. <3
Jag saknar faktiskt skolan lite, allt folk..!! men är rätt skoj att babbla med de äldre på dagarna.. hihi

Men ska kila..
Älskar min tobias..!!<3
tack för du finns, älskar sig otroligt mkt..
pusss
Kommentarer
Jenny

Hmm.... mysa med varandra.... vill jag veta vad det betyder?????



I MIN lägenhet!!??? HAhahahahahah!!

Kram jenny

2010-03-10 » 18:53:44
Veronika

Hahahahha, du vet ju redan (; hahhaha

du sa ju det högt till alla som var bakom dig när du ringde.. mend den var nog ändå redan invigd av dig och .... hahahah <3

pussss

2010-03-11 » 13:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback