Motala

Heyy!!
Dagen i motala började bra.. Kom till motala halv 6 (: Där stod ngn och vänta på mig !!<3((;
vi blev hämtade av jenny och fick skjus till alex..!! som vanligt så var hon inte halv klar äns!!hihi
Men i vilket fall kom vi i väg. !! Vi drog till stan för att möta folk som vi skulle ut och käka med..
mend ´det blev inte så mkt äta:P
Va skoj, men blandande känslor som var sjukt jobbigt..!!
Efter ett tag tog vi bussen ut till några kompiasr till sofie.. (: Där stannade vi o festa lite (:
Skoj Skoj..!! hm!! mår  inte så bra kan jag säga (;!!!  Dagen slutade vi 5 och jag gick upp halv 8 i dag,,
Haha pigg som vanligt. Just nu sitter jag hos robban och vi ska dra och kolla bio med jonas D:
Ska bli kul..!!  I morgon drar jag till faster.. skit skoj,,!!  fast helst skulle jag vilja att det skulle bli måndag(A)!!
Men måste kila
tjoa!!!

Jag vet ngt ni aldrig kommer få veta (;!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback