Måndag

5 underbar månader med den finaste varelsen på jorden <3!!
Älskar dig för varje dag som går!! <3
<3
I dag började jag jobba 7 och sluta halv 2 rätt slappt. (:
Men jobbade rätt mkt första veckan så det är skönt att det inte är lika långa dagar..""!!
I morgon är jag ledig, Blir och försöka Sova ut  . Hmm..!! tror det inte kommer gå så bra.!
Blir som vanligt en morgon promenad. Kanske ska kolla lite på provet . (A)
På onsdag blir det åka in till stan efter jobbet, Blir att träffa veronika :D:D
Va ett tag sen nu.. blir kul (:
Jag vill att det ska bli fredag.. då kommer söt nosen till mig.!
Visa dagar är hur jobbiga som helst, Men nu ska jag fixa det.
Nu blir det kaffe,
Pussssssss
Älskar tobias!!
Kommentarer
Viirran

Heej! :D Okej va synd att hon inte kunde. :) aa jag ser också verkligen fram emot att träffa dig saknar dig jätte mycket tänker faktiskt på er alli ihop varje dag och önskar att ni eller nångon varit hoss en eller bara lite närmre skulle också varit bra ;D Men ha det bäst så ses vi på onsdag! Ska bli kanon kul! :D love you darling! ;) Kram!!<3

2010-03-15 » 22:12:47
URL: http://viirran.blogg.se/
veronika

Hej !!! jag ska kolla buss tider i dag..:D <3

tar den första bussen som går efter jobbet <3!!!!

Se you soon baby <3

love you to!!!

2010-03-16 » 09:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback