***

Jag vill ha tider tillbaka.. jag vill vara den jag var med er. Jag tänker och tänker hela tiden.
Jag  tänker så mycket att jag får mardrömmar av det. Jag vaknar av att jag är kallsvettig .  Det är jobbigt.
Jag hatar att veta vad som kan hända,  men vill inte tänka så.
Jag hatar att hata, men egentligen hatar jag inte.  Att blivit så sårad är jobbigt. Men orkar inte bry mig men gör det ändå. Men är så jävla rädd att det ska hända på samma sätt igen. Att bli behandlad så. Det var riktigt jävla hemskt den gången.
Såren har fortfarande inte läkt. Men jag   vet att du inte kommer göra samma. !!
Jag älskar min tobias jätte mkt, <3 Jag är så otroligt glad att du finns i mitt liv. Att dela kärlek med dig
är så vackert.. <3 Du betyder så mkt. !! Att bara se ditt leende gör mig lycklig, !!
Jag vill aldrig sluta älska dig, vill känna så här för dig.
Jag älskar dig!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback