<3

Livet med med är underbart. Men i bland tappar jag orken.! Jag vet inte om det är jag som
tänker eller gör fel. Mina tankar om dig får mig att gråta. Fast jag vill bli glad. Jag är
glad att jag har dig.Jag älskar dig riktigt mycket. ! Men ibland känns det som om det bara är
jag som kämpar. Jag vet att du älskar mig! Men i bland behöver du tänka lite. Vi måste mötas på halva vägen
var.
Jag kommer aldrig kunna ändra på dig!
Och jag vill inte ändra på dig. Jag måste Appectera  att du är du.
Det känns som om du  bara tar det som det kommer. Men jag klara inte det hela tiden!
Jag älskar dig. Kan verkligen inte beskriva med ord..
Varje gång vi är tillsammans blir jag lycklig. Glad. Vill stoppa tiden för jag mår  så bra.
Att det är du och jag är helt perfekt. Man kan inte vara helt perfekt.
Fast man skulle önska i bland.!!
Jag älskar dig och du älskar mig, det räcker.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback