Lördag 7/24 lite tankar och funderinga

Hejhej!
Sitter och gör inte så mycker, Har varit hos älsklingen i några dagar (: Att man
aldirg kan sluta sakna han hihi!! vill vara med honom hela tiden!!
Är så glad att jag har han.. Han är det finaste!
Han gör mig verkligen mig glad. <3
Haft en hel film dag med mamma. ! I morgon ska jag städa upp lite
och träna lite, varit lat ett tag nu!! joa, vad ska man säga
saknar lite folk från motala men så äre!! Få åka ditt oftare när jag har körkort.
På något sätt så känner jag mig inte hemma här i storstan.. men tar väl ett tag.
Men trivs.
Har haft några dagar då jag har tänkt mycker på pappa.!! Satte på han låt för inte så länge sen
och det var jobbigt.Brukar kunna lyssna på den men nu kunde jag inte. Gjorde riktigt ont. Tänkt tillbaka på allt.
Önska bara i bland att alla människor kan förstå i bland. Jag tycker man ska ge alla en ny chans.!
livet går inte ut på att allt ska gå bra. Det finns motgångar och kommer alltid göra.
Så det är bara att tänka lite längre så kommer ni förstå att allt är inte lika lätt.'
vet du inte hur jag är eller har känt mig så måste man tänka att man inte alltid kanske är som du eller
gör som du. Man kanske inte vågar bete sig som man ska för man är för svag för det.Så
äre bara!! (:

Rätt skönt att ha något att skriva a sig på..

Jag tycker om charlie mycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback