torsdag!!

Bjuder på bilden;)
Tja!! i dag har jag inte gjort ett jäkla skit förutom att jag har varit ute och gått två gånger!!kanske går ner lite tills jag kommer till motala;D så kan jag tjocka mig lite tillsamman med tobba!!!;Dhii love you!!
Den där jäkla skolan har fortfarande inte ringt !!!! o jag blir galen för jag vill börja NU..!!!!
Jaja.. i morgon är det fredag, bara en vecka kvar tills jag får träffa alla:DDDD
och det BÄSTA!!! jag och tobias har varit tillsammans 3 månader!!!<3
älskar dig hjärtat.. mer för varje dag som går<3!!!
Snart blir det sängen!!
natti!!!
pöss
Kommentarer
Jenny

Heeeej!!!!



Ååååh vilken underbar bild...;) Lika snygg som alltid!!!!



Va bra att du kollar med robban också... det vore superkul om vi alla kunde träffas!!!

När du kommer hem har jag fått lägenheten också... liiiite spännande är det!!! har shoppat galet så det står grejor överallt, hela ditt gamla rum....:)



Faan att skolan inte ringt!!! Kan du inte bve mamma ringa imorgon, hon kanske behöver ligga på lite!!!



Annars är det lugnt här... jag börjar skolan på måndag... det ska bli sååååå KUL!!!!



Nu ska jag försöka sova lite... ha det bäst!!!

Älskar dig Mest I Hela Världen!!!!!!!

2010-01-14 » 23:48:07
veronika

Heeej:D

jaa tyckte det.. ska bara kolla lite tider (:<3

gud va skoj(:<3!! kanske tobbe o jag får komma på lördagen o kolla lite?!(:

mamma har ringt många gånger:O

antingen har hon möte ellr så har hon varit sjuk:S

fattar inget..!! vill bara börja nu.. orkar inte vara hemma.. går runt o tänker bara..!!

o då äter jag inte heller...!!



Jag älskar dig mest i hela världen..!! och 1000000000000 varv runt jorden!! hihi

pöss

2010-01-15 » 19:57:18
URL: http://veronikajonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback