onsdag

Tja!!
i dag har jag varit på möte i skolan och gått igenom massa saker..!!
De babbla så mkt att jag fatta inte hälften av va de sa men det kommer säkert fatta
mera sen när jag börjar där!! asså skolan var as stor.. var som 5 platen  kanske..:O
kommer säkert gå vilse många gånger kan jag tänka mig;)
Men ja, jag börjar i morgon i vilket fall, men kommer inte få något skåp förens nästa vecka så jag kommer bara vara med på lektionerna o lyssna..!! men ska blir skit skoj och spännande :D
Det är rätt mkt som jag har gjort som inte dm har gjort så på de timmarna kommer jag få extra stöd i stället kan vara rätt bra!! Så jag har rätt många strukna lektioner,,!!
Tex, i min klass har de inte haft sin praktik:O så jag kommer få gå ut en gång extra och många fler veckor
det är ju skit bra.. medecinsk grundkurs har det inte äns börjat med!! den börjar i 2 för dm..
så jag kommer nog läsa om den kursen,, men det är ju bara bra för då kan jag satsa högre om jag vill(:
Snart är det fredag"!!!! saknar er som faaan<3!!
Älskar dig tobias<3!
pöss
Kommentarer
Jenny

Hej!!!



fasen va härligt att du äntligen fick komma till skolan....

Du bruttan.... det går bra nu.... detta betyder ju att du ligger ju hur mycket som helst före dem i Med. Grundkurs... häftigt!!! Men har de läst nåt under hösten som du inte läst???



Bra att du får lite extra nu i början!!



Jag tror mamma får köpa en GPS till dig för om skolan är som Platen x 5... kan det bli en och annan vilsekörning...hihi.... Men du lär dig... du tyckte ju Platen var superstor i början oxå.....



Vet du................



Imorgon träffas vi!!!!! Underbart!!!!! Saknar dig såååå mycket!!!



Idag ska jag börja köra grejor till lägenheten, så nästa gång du är hemma kanske vi kan ha en myskväll du & jag & doggarna.....



Kramar i massor............... vi ses imorgon!!!!!

2010-01-21 » 09:29:12
veronika

Heej!!

ja skit häftigt.. så visa lektioner jag var på i dag harjag redan haft !!!:D;

ja får hon ASG



JA i morgon TRÄFFAS VI!!!! känns underbart<333

saknar dej oändligt mkt!!!!!!!!!!!!!!

pösss ses snart<3

2010-01-21 » 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback