Onsdag!

Jahopp, sitter och funderar , vet inte riktigt vad jag ska börja.
Ja min dag har väl varit bra!! börja med att käka frukost med veronika..<3
Sen har mina tankar snurrat hela dagen. . Jag vet inte men känner mig så ensam.
är i ny stad ny skola. i början så hann jag inte tänka så mkt tyckte det var kul.! visst det är jätte kul än men jag
känner mig som om jag inte fanns i hos folk länge.! ! man märker vilka som är vänner o inte. .
Det som är så himla jobbigt och är att varje tjej jag ser så tänker jag att hon är mkt finare än mig!!
att jag vill vara som den, !! jag vill vara stolt över mig själv.!! visst kan  vara det till en viss del.!
Sen kom jag att tänka på att det snart är fem år sedan pappa dog.!. gick jag o tänkte på det hela dagen, och det gjorde inte saken bättre.!! Jag satt o lyssna på musik och fick fram alla minnen.. både bra och dåliga,
men då kunde jag inte hålla tårarna inne länge.. de fick komma ut.!! men önska bara att du var här!!
Hon som alltid brukar prata om dig som en bra människa, som gilla dig, som alltid fick höra roliga historier av.
Som jag istället började skratta istället för att gråta, men nu var du inte här och det var jobbigt..!!
I morgon är det torsdag, en dag närmar i livet..!!
längtar tills fredag,  älskar dig tobias<3!
Pusshej!!
Kommentarer
Jenny

Heeeej....



Den där tjejen du pratar om finns bara ett telefonsamtal bort..... och hon finns ALLTID där för dig!!!



Hon skulle ha sagt att hon förstår dig och din situation... att hon förstår att det är jobbigt och tufft att leva och bo i en ny stad med nya människor. Hon skulle också säga att det kommer att ordna sig så småningom, men att det kan ta tid att anpassa sig och känna sig hemma.

Hon skulle också säga till dig att SKÄRPA TILL DIG!!!!! de där tankarna om att inte vara tillräckligt fin osv. är bara rent skräp!!! Faan Ponken.... se vad du åstadkommit med ditt liv och din livssituation!! Kolla vad du presterat i skolan....

Försök att fokusera på DET DU HAR istället för DET DU VILL HA.... Uppskatta, älska, njut av det du har.... blir du för påverkad av allt det där du VILL HA, kan du faktiskt förlora det du redan har!!!! Tänk dig för!! De som känner dig ÄLSKAR DIG för den du är!!!!! Sträck på dig - för du är den häftigaste bruttan jag känner!!!!

Du blir inte lyckligare av längre hår, mindre rumpa, större bröst, snyggare näsa eller vad det nu är du vill ha.....allt det där är bara YTA!!!!!!



Ibland måste man som människa bara acceptera läget och gå vidare... man kan inte fundera, vända och vrida på allt ... då blir man tokig!!!, och tokiga människor blir inlåsta!!



Det du... nu fick du nåt att tänka på!!!



Bamsekramar Jenny

2010-01-27 » 19:09:07
Viirran

Jag håller med Jenny släng i väg alla sånna dumma tankar. För du är en jätte fin person som alltid är glad, även om jag inte känns dig alls så länge så känner jag super starkt du är en person som kan lita på till 100% och du finns alltid där ialla lägen och detta vill jag du ska veta att jag finns där lika mycket för dig vad det än gäller är det något som ligger och trycker i börstet du bara vill släppa ut gör det då, jag finns där och lyssnar på dig och även om jag inte har ett bra svar på alla dina frågor så kan jag alltid hjälpa dig att få dig på glada tankar igen och komma på allt posetivt med livet. Sen vill jag bara säga tack att jag har fått träffa dig och börja lära känna dig för det är något som jag ser fram emot, att få börja en riktigt bra vänskap på. :) Så är det något talk to me and i will lising to what you have to say, then I will try to make you happy again and then I will get you on better thoughts.



You are not a lone, I will always be by your side, because you are a true friend<3

And true friends you don´t finds anywhere....<3



Många varma kramar till dig gumman<333

2010-01-27 » 19:30:04
URL: http://viirran.blogg.se/
veronika

Jenny..

ja det är bara o ta sig i kragen, du brukar ju ha rätt:D så därför är det lika bra o lyssna på dej.!!

vet att du finns, men blir att jag inte vill störa dig. du har ju också ett liv.. även fast jag vet att jag får ringa kl 2 på natten om det skulle vara så;)

Jag älskar dig med jenny båge<3



Virran,

o tack gumman<3 ska bli kul att få bygga en vänskap med dig(: vi är så lika du o jag(: jag finns till hundra för dig med o det vet du(:<3

även fast vi inte har känt varandra så länge..<3

men tack<3

puss gumman<3

2010-01-28 » 16:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback