Måndag

Hej,
helgen i motala var helt underbar!! träffade massa folk som jag har saknat så mkt!!
Fredagen började med att ut och äta med folk.. hihi.. som vanligt har vi skit kul!!
sen efter det drog vi upp till satu..!! va jätte kul att träffa ida o henne..
resten av kvällen var vi där(:
på lördagen åkte jag till stan o träffa minna,malin,emma o emmas kompis!!(: va  skoj..
har saknat er..!! sen fikade vi.!!(: på kvällen  drog jag o tobias till jennys nya lägenhet jätte fin va den(:
Alltså den här helgen blev lyckad..!!
Jag bara längtar till fredag!!!!!!!!! baby kommer upp till mig.!!
Jag älskar dig tobias<3 helgen med dig var helt underbar <3!! puss
Kommentarer
Elina

Du träffade mig med ju :/

Du har inte skrivit det ! :(

2010-01-27 » 20:17:57
veronika

Jaa men jag tänkte inte på det, du var ju så tyst man märkte inte av dej så mkt.!

men klart det va kul o träffa dig!!! <3 det är alltid lika kul..

2010-01-29 » 08:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback