Hur dagen har varit!!

  
Hellu folk!!(¨= i dag har det blivit att vara hemma med mammsen..!! skolan har inte ringt än. Väntar på att de ska ringa för jag vill börja skolan så tiden drar i väg snart:D  Nu när jag har varit hemma har jag passat på att gjort i ording mitt rum. Är inte så mkt kvar att göra mest sätta upp tavlor o så. Om två veckor kommer jag hem till motala o då blir det att krama ihjäl tobias för jag saknar han så mkt..!! jag saknar alla just nu!! men ska passa på att träffa dm som vill se mig..!! Mitt tänkande börjar gå ner lite, men känns ändå jätte lustigt att bo här när jag har bott hos jenny o jonas förut ..!!  Men saknar er!!
pussshej

Älskar dig tobias<3
Kommentarer
Jenny

Hej Goding!!!



Hoppas du har det bra! Här packas det för fullt... jag har ju för faan prylar överallt.

Hoppas du får börja skolan snart, det kan väl bli lite långtråkigt att gå hemma. Va bra att ni var och köpte en garderob... du har ju en del kläder!! Hihi.. ;) Har du fått ordning på ditt rum?? Börjar det kännas som hemma??



Vilket superfint kort du har här på bloggen! :)



Jonas hälsar så mycket !! Sköt om dig så hörs vi snart igen!!!



Miljoner kramar från alla oss.... som saknar dig MAAAAAAASSSOR!!!!!

2010-01-12 » 09:50:44
veronika

Heej(: hehe .. kan tänkA mej att det är rörligt..(:

hoppas ni mår bra båda två.. saknar er<3!!

men går bättre än väntat..(:

hehe..

hoppas skolan ringer snart för det är jobbigt at gå hemma. hihi men går det med.. umgås med mamma lite..(:

Ses snart..!!



älskar er<3

2010-01-12 » 18:07:25
URL: http://veronikajonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback