hur allt är!!

Tja,
ja då har man bott här lite mer än en vecka..
känns faktiskt bra, förutom att jag saknar er..!!
Men egentligen är det bra att det har blivit så här, man ska ju bo hos sin mamma.!!
men i bland blir allt tokigt..!! Jag tror att allt som har hänt i mitt liv har en mening ..!!
som  att pappa skulle dö!
jag skulle bo hos jenny o jonas,,!! jag har ju också lärt mig massor av att haft ett jobbigt liv!!
men o andra sidan, finns de som har haft mkt värre..!!
Men är glad att man har haft den där extra mamma!! som jag älskar  otroligt mkt!!
Men är också väldigt glad att min mamma mår mkt bättre o jag har aldrig sett henne må så här bra eller vara så här positiv som hon är i dag..!!
Och jag kommer klara av det här, jag har helt underbar vänner hemma i motala som jag älskar.!
ar också en pojkvän som jag älskar hur mkt som helst!! som jag skulle kunna göra all för.. så mkt älskar dig han<3!
Så nu är det bara att börja se framåt på allt..!!
så börjar vi det här nya livet med att åka till motala på fredag o puss o krama alla..!!
Älskar er<3!!
puss
Kommentarer
Jenny

Hej!!!



Underbart att höra att det känns bra där borta....



Ville bara säga att jag är sååååå stolt över dig och hur du har utvecklat ditt tänkande kring livet och annat!!!



Tänk att DU skulle säga att alla saker har en mening...( UNDRAR just var du fått det ifrån????? asg)



Du är min bästaste!!!!! och kommer ALLTID att vara det!!!!



Älskar dig oändligt!!!

Kram J

2010-01-18 » 20:15:56
Jenny

Hej!!!



Underbart att höra att det känns bra där borta....



Ville bara säga att jag är sååååå stolt över dig och hur du har utvecklat ditt tänkande kring livet och annat!!!



Tänk att DU skulle säga att alla saker har en mening...( UNDRAR just var du fått det ifrån????? asg)



Du är min bästaste!!!!! och kommer ALLTID att vara det!!!!



Älskar dig oändligt!!!

Kram J

2010-01-18 » 20:16:13
veronika

Heej!! <3!!

när jag läser vad du skriver blir jag nästan tårögd ..!!har lärt mej så mkt av dig!! och jag är så stolt över dig att du kan vara den du är!!

Du ska veta att jag tar efter dina ord för att jag beundrar dig så mkt.. allt du gör o säger!!

jag skulle lätt vilja vara du!! !!

Jag är så himmla glad att jag faktisk har fått lärar känna dig och få ha dig i mitt liv. och faktisk betyder mkt för dig!! för det gör mig verkligen glad..!! Jag älsakr dig otroligt mkt och kommer alltid finnas vid din sida..!! äve sen när du får din rullator asg hihi

pösss



2010-01-19 » 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback