Fredag!!

Tja,Är i skolan.." börja kollat tio men bussen gick bara fem över åtta -_- annars skulle jag kommit försent o det orkar jag inte.. jag slutar kvart över 11 i dah, så jäkla gött(:
efter skolan blir det att gå på stan med veronika(:
Jag ska kolla lite bil skolor se vad det kostar o grejor, så jag kan börja övnigkör sen:D
ska kolla efter present också till mamma och ingmr de fyller ju snart:D
I dag är det fredag, o tobias kommer i dag, kl halv sju.. ska bli så skönt o få se han igen(:<3
har saknat min älskling MASSOR<3 älskar dig!!
Som jag har tänkt  så ska jag till motala nästa helg ,,!!(:
I helgen blir det tat lugnt med bby, vi ska dra in till stan i morgon o käka lite.!!
för jag är riktigt sugen tacos..!!!:O har  fan inte ätit det på as länge hihi<3!!
men ja få se om jag skriver ngt mer i dag..!!
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback