flytten!!

Ja, i dag kommer jag att flytta till skövde, visst kommer väl bli spännande men jag kommer sakna allt folk som jag älskar o behöver.. på måndag börjar jag skolan i skövde. Fatta vad nervös det kommer att bli att komma där som ett fån o se dum ut. höhö^^ jaja.. kommer ju träffa nya vänner.. det är lite skoj:D  Just nu ligger tobias o sover i min säng o brorsan ligger på andra sidan huset o snarkar för fullt.. hihi!!  Om ett kommer kusin och ska kolla min bebis.. hoppas hon tar kulan. hon är min älskling! hon ska ha det bra!    Få se om jag lägger ett inlägg senare!!  puss      Älsakr mitt underbara hjärta<3



                      Ja, i dag kommer jag att flytta till skövde, visst kommer väl bli spännande men jag kommer sakna allt folk som jag älskar o behöver.. på måndag börjar jag skolan i skövde. Fatta vad nervös det kommer att bli att komma där som ett fån o se dum ut. höhö^^ jaja.. kommer ju träffa nya vänner.. det är lite skoj:D  Just nu ligger tobias o sover i min säng o brorsan ligger på andra sidan huset o snarkar för fullt.. hihi!!  Om ett kommer kusin och ska kolla min bebis.. hoppas hon tar kulan. hon är min älskling! hon ska ha det bra!    Få se om jag lägger ett inlägg senare!!  puss      Älsakr mitt underbara hjärta<3
Kommentarer
Haakontine

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-02-27 » 17:30:27
URL: http://haakontine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback