(:

Hejsan blogg, i dag blev det upp tidigt följde med mamma till lasarettet..(:
Vi åkte också till maxi och handlade lite, o lite annat. Blev att färga håret också(:har ännu inte börjat skolan. Mamma ringde till skolan men har tydligen varit många som har varit sjuka så går lite segt.
Men antagligen blir dett väl att jag börjar skolan på måndag.!! Jag vill att tiden ska börja rulla i gång nu, skulle vara skönt att få komma in i rutinerna . . o då blir det snart dags att dra till motala o träffa älskling<3
För jag saknar dig massor!! du är underbar älskling <3!
 minä rakastan sinua <3!!

Saknar er i motala<3!! puss
Kommentarer
Jenny

Heeeeello igen!!!



Underbart att ha tillgång till din blogg... skönt att kunna gå in här och se vad du gör och hur du har det.

Måste vara mysigt att umgås med mamsen... det var ju ett tag sedan. Blir så glad när du skriver att flytten blev bättre än du trott. :)



Jag och Jonas funderade på om Du, Tobbe, Magnus, Tom Jag och Jonas skulle gå ut och äta när du kommer hem.... Jag vet ju att du vill träffa alla men det kan bli lite tufft om tid eftersom vi alla förstår att Tobbe är viktigast. Om vi går ut och äter träffar du ju alla på en gång så slipper du ju fara runt i halva Motala- vad tror du om det??? Du kan väl höra med de andra??



Vi får hålla tummarna för att skolan ringer snart, så att du kommer in i rutinerna (precis som du säger), men det har nog ämndå varit bra för dig att "landa" i Värsås....



Jag får min lägenhet nästa torsdag, den 21:a januari... så då kan du och Tobbe ta en promenad och hälsa på!!! Vet inte riktigt vilket datum jag flyttar in, det beror lite på om de har tapetserat och målat klart... hoppashoppas



Nu är det dags för kudden....

Förresten - Jonas ber om ursäkt för att han inte svarade på ditt sms idag.... han hade ett helt hus där vattnet frusit sönder och hann helt enkelt inte svara på dan.... sen glömde han... du vet ju hur han är!!?? han hör säkert av sig imorgon....



Pussar och kramar!!!

Jenny & Jonas

Svea & Newton

Tiger & Torsten

En och annan liten dammråtta.....



Vi älskar dig massor!!!!! <3 <3 <3 <3

2010-01-12 » 23:05:48
veronika

Hej, jo det är skönt att ha bloggen även fast jag inte altid har så mkt o skriva!!

Jag saknar er jätte mkt.. men ses snart(:

Att ut o äta vore ju skit skoj.. smart du är båge;D

ingen nyhet kanske;)

Så fall tänker jag på fredagen?!

jag kommer till motala 19,30

o så kanske vi kan käka runt åtta?

men vi kan ju snacka via telefon! nästa vecka!!

Jag ska förnvarna tom lite!! o så snackar tobbe med magnus,,!!

Gud vad spännande att du snart får flytta in(:

Måste jag komma o bada hos dig snart..;) hihi<3!!

Ha det bra, hälsa jonas

pusspuss

Älskar er med<3!!!!! pössssssss

2010-01-13 » 19:35:24
veronika

heej!!

saknar er!!

Ja det är skönt att ha bloggen att skriva av sig!! även om man inte har så mkt att skriva om!!

ut o käka måste vi göra..!! jag kommer ditt 19,30 på fredagen kan vi inte käka runt 8 samma kväll?

Ska snacka med tom, o tobbe med magnus.

Vi kan väl ringa nästa vecka,,

hälsa jonas,,

älskar er!!!!

pösss

2010-01-13 » 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback