Va tvungen att skriva av mig lite...

Att  människor kan vara så grymma mot varandra är helt ofarbart. Att se hur människor behandlar andra människor är hemskt. Att känna någon som blir behandlad så är inte alls kul.  Att se saker skrivas om den personen. Man vill vara till hjälp från både sidorna men man kan inte dela på sig. Varför ska man skriva och säga saker som inte är sant  ?! Ingen är konstig  alla förtjänar sin respekt. Bara för att man inte är som alla andra kan man  vara bättre på annat eller hur?! Man behöver inte vara smal och snygg  man kan  se ut hur som helst men ändå kunna göra samma saker.!”  Jag vet hur det är att bli behandlad på ett annat sätt. Att   har varit tjock till nu.  Att bli mobbad  är inget kul. Bara för att man inte fick vara som den man ville. Tillslut orkar man inte kämpa. Slutar med att man svälter sig själv. Går ner i vikt för att man   var tvungen, annars var man inte alls lika värld som alla andra. Tanken gör mig så arg att man ska bli behandlad så. Nu när man idag träffar peronen  . Så är man helt plötsligt fin!!!! Arg jag blir,, uch!! Var bara tvungen att skriva av mig lite.!

Kommentarer
Duvan

Jag håller med dig totalt och det vet du hjärtat<3

2010-02-23 » 20:48:44
sockertoppen!!

hahha, jag vet <3 puss

2010-02-24 » 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback