Torsdag

hej,
Sitter i skolan och har börjat på samhällen, fyy blir galen fattar inget, lär ju lätt få ig på denna uppgift.!!
Fattar inte hur jag ska hinna klart med, menmen den får bli som det blir.
Blir helt stressed av samhäll....!!! önska bara att allt kunde ramla ner i hjärnana så jag bara kunde skriva,,
Torsdag i dag, älskling kommer, ska bli kul. Har saknat han som skjutton <3!!  Tänkte jag skulle sitta kvar efter skolan och skriva på samhällen så jag hinner klart med den på fredag. Har igentligen ledigt i morgon men dra nog in och skriver lite medans tobbe sover;) Sen ska jag hem och städa källaren. är ju torsdag..!!
Sen blir nog dags o hämta tobias !!
 Ha en bra helg folk
pöss,
love you tobias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback