Onsdag


Jag vill aldrig sluta älska dig<3!
minä rakastan sinua<3



Hej!!
En natt som har varit jobbig,, uch!! att vakna flera gånger på en natt kan inte bli värre..
Att vakna av drömar som man verkligen inte vill ska bli verkliga..
Att vakna på morgen och måste gå upp från sängen i dag var jobbigt. Ryggen börjar bli värre än förrut, kan va att jag har slutat simma eller kylan..!!
Att gå runt att tänka på dig börjar bli rätt jobbigt,  jag älskar dig så mycket att du snurrar i mitt huvud hela tiden.!
Vill bara att det ska bli fredag så jag kan få krama dig o känna mig lycklig o glad igen.!!
Visst?! jag är glad. men när vi är en bitt från varandra är skit jobbigt emellan åt..!!
Saknaden blir  väldigt jobbig,!! men jag älskar dig .. bara o tänka framåt<3!! puss
I dag efter skolan ska jag gå på stan med bella, ska kolla en grej åt veronika hon fyller i dag!!
GRATTIS BRUDEN!!!<3
Ska också till arbetsförmedligen och kolla om det finns sommarjobb..!!

hejsvejs!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback