Måndag

Tja, helgen har varit underbar som vanligt när man umgås med älskling<3!

Först i fredag när han skulle komma så krångla tåget, det skulle kommit halv 7 men kom lite över, de hade stått stilla mellan halsberg o motala i 30 min:P

Sen när han skulle hem var hans tåg instället, var ju bara att dra hem o vänta på ett annat (x

men mig gjorde inte det så mkt(;<3

På lördag var vi i maxi huset med mamma.. haha tobbe tyckte inte det var så kul att gå runt i affärer ..!!;)

men han stod ut, Fick en tröja av honom,,<33 tack bby<3

Sen efter det gick vi o käka, där vi skulle käka först strunta vi i för det var bara soppor o  sånt.. uch!! va ju bara o kolla efter nytt ställe..!! hihi men till slut hitta vi ett mysigt ställe(:

som sagt helgen har varit bra..!!

Jag älskar dig tobias johansson över hela mitt hjärta<3!

You are the best baby<3!

Motala nästa helg då(: Ska bli NICE.. bara längtar..!!

skolan går rätt bra.. matten med, men det kommer väl sen när vi ska ha prov,
då kommer allt blockera sig i huvudet på mig)= Så kommer jag inte lita på mig själv.!
men ska kämpa för att få upp mitt självförtroende i visa grejor..!!
When I feel your hand at my body I am the happiest girl in the world.I can´t explain my feelings about you, but I can say that I love you very much .. When I have a bad day, a smile from you will make my day.. I love you
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback