Måndag

Hejsan!! helgen har varit prima, har varit lika mysigt dom vanligt att vara hos älskling!!<3
På fredagen kronglade tåget som vanligt.. Ett tåg hade gått sönder så vi var tvungna att plocka upp massa folk på vägen som tog år.. känndes det som.!! Vi stod nog stilla i 40 min kan jag tänka mej ungefär!!
Men när jag väl kom fram så hämtade vi tobias och åkte upp till degerön!! Där var jonas on  robban!!<3 Va super mysigt..!! VI käkade tacos.. mums..!"!
Sen när vi kom hem tog vi bara det lugnt,, myssmyss var det<3
Sen på lördag var det bara upp tidigt, för jag skulle träffa josefin på stan..!! var super skoj för  hade inte träffat henne på as länge !! Har saknat dig,puss,<3
När jag kom hem knallade jag o tobias upp till jenny en sväng, vi skulle vänta på steffi o kenth.*!!
vi drog och åkte skirdor..! haha as kul var det..!!(:
Det sista på dagen blev att åka till satu!! super trevligt som vanligt..!!
Söndagen tog vi bara det lugnt.. var trött som tusan"" !!
Nästa resa till motala blir på fredag, o då stannar jag till onsdag"":D<3 skajag passa på o träffa mera folk!

Jag älskar dig mitt underbar hjärta<3!
du är BÄST älskling<3'!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback