Onsdag den 15 december! Trafikskolan som gäller:)

God morgon,

 Har sov morgon i dag tills 11 så ska fördriva tiden på trafikskolan hade jag tänkt. :) har bara två lektioner i dag! rätt skönt!

 Är lite arg och besviken men egentligen behöver jag inte vara det. Men man går inte bakom ryggen på någon. Jag är lugnare än jag var i går. Jag fattar inte varför man håller på så.. Trodde aldrig du skulle göra det. Men den kommer det fram.  Jag är inte arg för just den saken. Men att du gick bakom ryggen det som gör mest ont. Har alltid funnits för dig och allt. Man blir rätt ledsen då,. Menmen..
Eftersom du inte fattar att jag har fått reda på skiten får du väl gå och tro att jag inte har fått reda på något.
Jaja.. tänker inte va sur på dig heller. för bara du som förlorar på det.
Va bara tuvgen att skriva av mig istället för att ha allt inom mig.
nu ska jag hämta kaffe :) mums.
ha en bra dag folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback