God kväll!!





Hejhej, sitter och lyssnat på min underbara musik.. :)
Har inte gjort så mycket mer än hunnit ätit sen jag kom hem!! Vill bara att det ska bli helg!
För då ska jag vara med veronica<3 Plus så ska jag till älsklingen på lördagen !! Saknar honom!
Sen blir det kalas på söndag.! låter som det kommer bli en riktigt trevlig helg! Problemet är VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!! hjälp! Hoppas jag hittar något bra i garderoben.. hm!! fast har inga fina kläder.. menmen!
Hoppas er dag har varit bra .. Sen längtar jag lite efter i morgon :) för i morgon är det dans dagen i skolan.. ska blir riktigt skoj!! För som sagt jag älsakr att dansa och bugga och ÄLSKAR DANSBAND(A)


Min min hösta dröm är att få jobba med människor som jag kommer att göra men man vet aldrig med vad!!
Jag vill bo på landet med charlie och vill ha många djur. Vill ha två schäfrar!! katter och framför allt en häst .  jag saknar min wanderbad så tänkte jag skulle skaffa mig en haflinger !!  Vill bo nära vattnet så jag kan bada med dem. Vill bara kunna gå på min tomt och göra vad jag vill!!!
Det är min dröm!!
Något som jag skulle vilja mer är att pappa skulle finnas så han lunde komma och hjälpa mig. Men han får väl skicka massor med tankar till mig!
Saknar dig.

Ha en bra kväll! puss&kram

Kommentarer
Becca

sv: :) några planer för helgen då? :D

2010-12-16 » 21:38:11
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback