God morgon 24 Augusti



God morgon alla, Vakna av att någon var uppe och duscha!! /; haha men det va lika bra att knalla upp.
I dag ska jag bara ta det lugnt sista dagen innan skolan börjar.. uch!!:) men ska bli skönt att komma igång igen (:
Snart ska jag knalla upp oc sätta på kaffe och äta frukost. MÅste ta en kort tur med fille också.
Vädret är inte det bästa precis. Men får gå det med.
I morgon börjar vi klockan åtta med upprop men förta lektionen börjar halv tio. Vi slutar klockan tio över två. Skön börjar vilket fall. Blir bra tider hela veckan.
Efter skolan måste jag gå förbi peo,s trafikskola ska boka in tid för teori. Ska börja läsa på allvar nu.
Uch..!! men ska göra mitt bästa. Ska bara klara det. VIll ha körkortet tills jag fyller 18. INte så långt kvar men kommer nog inte få det fråns lite efter. !
jaja. nu ska jag kila upp!


Ha en bra dag alla (::
Puss&kram

Charlie!<3

Kommentarer
Sigmundlilly

Thanks for the information

2012-01-30 » 08:00:41
URL: http://sigmundlilly.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback