Sitter och tänker på dig. Vad skulle jag göra om du inte fanns. Visste tillslut går det men så vill jag inte ha det.
Jag älskar dig. Att ha träffat dig har gjort mitt liv mycker mer världefulare att leva för. All tid med dig är så fin. Allt vi gör är så underbart. Jag kan bara sitta och kolla på dig så mår jag bra! Vi kan ta en promenad så har jag det lika bra. Det är så skönt att man inte behöver göra massa för att trivas i hop.   Mina känslor för dig är stora på de månader som du har funnits. Det spelar ingen roll att de inte är så många för du är så himla bra. Även om vi inte alltid tycker samma så funkar det så bra! Du får mig verkligen att skratta. Du är så fin så underbar kan inte beskriva det mera.
Tack för du finns låt du alltid finnas i mitt liv. Snälla gör det.

Till dig charlie. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback