8/11

Hejhej, sitter här på morgon kvister jämter mormor och pratar lite skit! (:
Snart blir det kaffe och macka..! mums vad gött..!
I dag blir det vara ute hela dagen och bara njuta av vädret ! (:
hoppas det inte börjar regna bara!
I kväll blir det antaglige att umgås med stefii och kenth,, de ska blir skoj. vi drar nog in till vadstena och kolla fina bilar (:
Träffa fia i går och trodde jag skulle skratta ihjäl mig när hon tyckte jag hade börjat prata som de andra på andra sidan vättern. hahha  <3   Jag har inte märk något knappt. Men blir väl så ;D haha
Är inte alls länge kvar tills skolan börjar och jag börjar få lite ångest inför den.. ^^
kommer blir så himla mycket men det är bara att kämpa på! hehe
Ne nu ska jag hämta mig lite kaffe och ha det skönt!
puss&kram

Puss puss min älskad charlie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback