26/8




Hejhej, I dag efter skolan hämtade jag skorna som jag skulle köpa. Som tur var så va det rätt skor hon hade lagt undan. Hhehe (: annars hade jag blivit galen kan jag säga. hahha hade tur sista skorna.
De har gått åt massa. I morgon är det fredag och det känns så skönt. Ska till min charlie och det ska bli skönt<3
Ska bara ta hand om varandra och ha det skönt. Men har försökt lura hit robban till lördag. Så om vi har tur så kommer han på lördag och så åker vi till matfestivalen. Fast inget som jag vet än. Tror inte det blir så.
Skolan i veckan har varit bra men känns lite jobbigt emallan åt men det får gå. Bara köra vidare.

Ska börja med engelska A snart. En timme i veckan blir det för min del. Blir nog klar till jul någon gång skulle jag tror.
Nästa vecka ska jag börja med samhäll A på hemma plan så blir det inget latta hemma nej. ;)
Ska anmälla mig till teori kurs i oktober sen. Hade gjort det redan på tisdag men ska avboka blir nog för tidigt.
 Jaja nu ska jag dra och packa!!!
Ha en bra kväll alla <3

puss&kram

Jag tycker du är så underbar hjärtat <3

Virran: jag älskar dig

Kommentarer
Viirran

Älskar dej också gumman!!!!!!!! :*) <3<3<3<3<3

2010-11-04 » 22:55:31
URL: http://viirran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback