Lördag




Hej hopp alla (: hoppas alla är glada på lördagsförmiddagen :) Själv är man lite seg. Man
låg och prata rätt mkt med tjejerna i natt(: haha va rätt kul..
I dag blir det umgås med söta veronica (: Vi har tänkt att gå en sväng med vovvarna och
bara njuta av det fina vädret här på andra sidan vättern .. !! Men måste även
plugga lite matte, annars kommer jag har ångest hela dagen om jag inte gör det.. hehe!!
Fredag var bra, Lite mkt stress bara men annars gick allt som planerat.
Kom till charlie  runt tio i fem, haha satt och vänta på han ett tag, Sen fick jag för
mig att jag skulle möta honom men det gick inte så bra ..hahha..!! gick lite fel.. ska aldrig
gå själv i tidahlom tror jag ;D haha
Men ska kila, ska ut i solen och ta en kopp kaffe med den underbaraste veronica..!! <3


Puss och kram ..!! ha en bra lördag folk..<3!


My heart started beating for you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback